Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou
Zemanová, Natalie
Zemanová, N. Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou služeb a spokojeností návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou. Jsou vymezeny základní pojmy problema-tiky kvality služeb a spokojenosti návštěvníků a dále také současný stav destinace. Součástí práce je polostrukturovaný rozhovor se zástupcem samosprávy města Pec pod Sněžkou a dotazníkové šetření na téma kvality služeb a celkové spokoje-nosti návštěvníků. Jeho vyhodnocení proběhlo za použití statistických metod a následně jsou navržena doporučení, jak zvýšit kvalitu služeb a tím i celkovou spo-kojenost návštěvníků.
Hodnocení kvality služeb cestovního ruchu v destinaci Moravský kras
Pernicová, Monika
Pernicová, M. Hodnocení kvality služeb cestovního ruchu v destinaci Moravský kras. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce je zaměřena na hodnocení kvality služeb cestovního ruchu v destinaci Moravský kras. Cílem této práce je identifikace jednotlivých faktorů, které mají vliv na spokojenost návštěvníků dané destinace pomocí regresní analýzy. Primární výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření v místě destinace s jednotlivci. Podstatou výzkumu bylo získání dat pro další zpracování pomocí regresní analýzy. Na základě získaných výstupů jsou formulovány návrhy a doporučení v oblasti kvality služeb cestovního ruchu pro subjekty, které v destinaci působí.
Hodnotenie kvality kúpeľnej destinácie
Štoderová, Petra
Bakalářská práce se zabývá hodnocením kvality lázeňské destinace z pohledu návštevníka. Cílem je zhodnocení spokojenosti s jednotlivými faktory kvality cestovního ruchu a jejich významu. Na základě těchto zjištění jsou formulovány doporučení pro vybranou destinaci Piešťany. Teoretická část se věnuje cestovnímu ruchu, lázeňskému cestovnímu ruchu, kvalitě v cestovním ruchu a lázeňství. V praktické části je představena destinace Piešťany, historie tohoto lázeňského města a současná situace. V poslední části jsou vyhodnoceny výsledky dotazníkového průzkumu za pomoci IPA analýzy a statistických metod a formulované doporučení pro destinaci.
Faktory kvality služeb ve vybraných lázeňských destinacích z pohledu nabídky
Fišerová, Radka
Fišerová, R. Faktory kvality služeb ve vybraných lázeňských destinacích z pohledu nabídky. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Práce se zabývá faktory kvality služeb poskytovaných v lázeňských destinacích ve třech segmentech – lázeňských zařízeních, turistických informačních centrech a stravo-vacích a ubytovacích zařízeních. Cílem práce je zjištění významnosti faktorů ovlivňujících vnímání kvality služeb v lázeňství pro poskytovatele těchto služeb a po-rovnání vnímání významnosti těchto faktorů s vnímáním významnosti pro zákazníka. Na základě výsledků provedeného výzkumu jsou stanovena doporučení pro poskytovatele služeb ve zkoumaném typu destinace.
Hodnotenie kvality destinácie mikroregión Dubová
Piscová, Kristína
Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť spokojnosť návštevníkov s kvalitou cestovného ruchu v mikroregióne Dubová a na základe získaných výsledkov navrhnúť zlepšenia pre lepšie fungovanie miestneho cestovného ruchu. V teoretickej časti sú diskutované názory autorov na témy cestovný ruch a jeho formy, destinácia, destinačný management, kvalita destinácie a marketing destinácie. V praktickej časti je najskôr pomocou lokalizačných, realizačných a selektívnych faktorov analyzovaná vybraná destinácia a následne je spracované dotazníkové šetrenie, ktoré bolo určené najmä návštevníkom, ale čiastočne aj miestnym obyvateľom. Po vyhodnotení dotazníka boli navrhnuté zlepšenia v závislosti na faktoroch, ktoré boli návštevníkmi destinácie ohodnotené najhoršie.
Hodnocení kvality destinace na příkladu města Brna
Zbořilová, Martina
Zbořilová, M. Hodnocení kvality destinace na příkladu města Brna. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Práce se zabývá kvalitou brněnské destinace. Jejím cílem je kvalitu zhodnotit a následně vyslovit vhodná doporučení pro její zkvalitnění a zlepšení. Kvalita destinace je hodnocena pomocí faktorů, které kvalitu destinace ovlivňují, a to návštěvníky destinace i subjekty v destinaci podnikajícími. Jednotlivá hodnocení jsou zjišťována pomocí dotazníkového šetření, tedy primárního marketingového výzkumu.
Řízení kvality destinace jako produktu cestovního ruchu
Mlejnková, Kateřina
Diplomová práce se zabývá kvalitou služeb v cestovním ruchu v městské destinaci a jejím hodnocením. Zdrojem dat byl primární průzkum u poskytovatelů služeb. Současně bylo použito sekundárních dat z předchozích výzkumů. Cílem práce bylo zhodnotit přístupy ke kvalitě služeb cestovního ruchu v destinacích v městských oblastech. Zároveň byly stanoveny nejvýznamnější faktory kvality ovlivňující po-ptávku z pohledu poskytovatelů služeb, tedy kulturně společenské atraktivity, ubytovací a stravovací služby. Výsledkem práce je návrh hodnocení kvality desti-nace na případové studii Brno a okolí. Přínosem této práce je zhodnocení kvality produktu s cílem zvýšení poptávky po destinaci a zvýšení její návštěvnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.